Jak technologia zmienia nawyki Klientów?

Chcesz poznać receptę na całe zło, które spotyka Cię w codziennej pracy?
Chcesz wiedzieć dlaczego Klienci dzwonią do Twojej firmy i robią awantury o nic?
Chcesz zrozumieć brak motywacji Twoich ludzi do pracy, a Klientów do kupowania?
Jeśli tak, to niestety tego się nie dowiesz na tym wykładzie. To nie będzie recepta i panaceum na całe zło tego Świata. Nie będzie nawet rozwiązaniem Twoich problemów.
To będzie tylko próba zmierzenia się z tematem zmian technologicznych, które mają pośredni i bezpośredni wpływ na zmiany zachowań i nawyków Klientów. Pomimo tego, że sam działam głównie w branży B2B, to postaram się również pokazać jak technologia zmienia zachowania konsumentów.
Pojawią się takie zagadnienia jak: generowanie leadów, milenialsi, BANT, MAN, kontent i kontekst, marketing emocji.

Prowadzący

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z Z