Polski Związek Piłki Nożnej dziś a 4 lata temu – budowanie marki organizacji sportowej

Podczas wystąpienia zostaną przedstawione zmiany, które zaszły w PZPN ze szczególnym uwzględnieniem roli strategii i wizerunku w budowaniu marki.
Zostaną również omówione najważniejsze działania realizowane przez Federację w ostatnich latach pod kątem sponsoringu i marketingu, w tym w szczególności:
- kreowanie oraz proces komercjalizacji produktów PZPN – wyodrębnienie poszczególnych produktów oraz budowanie strategii sponsoringowej dla najważniejszych inicjatyw, w tym m.in. dla Reprezentacji Polski, Pucharu Polski, turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” i innych
- utworzenie od podstaw nowoczesnego narzędzia komunikacji z interesariuszami PZPN – portalu ŁączyNasPiłka.pl i jego wpływ na promocję i popularyzację piłki nożnej w Polsce
Portal ŁączyNasPiłka.pl powstał w październiku 2014r. Jest to projekt unikatowy w skali Europy,  aktywizujący i angażujący całe środowisko piłkarskie. Aktualnie platforma ŁączyNasPiłka.pl to miesięcznie ponad 1 mln unikalnych użytkowników i do 11 milionów odsłon.
Omówienie programu licencyjnego PZPN – stworzenie oficjalnej kolekcji gadżetów dla fanów reprezentacji oraz przedstawienie aspektów biznesowych i popularyzacyjnych projektu.  
W okresie 2,5 roku na rynku zostało sprzedanych 11 mln gadżetów. Pod koniec 2016r. projekt został doceniony przez UEFA i otrzymał nagrodę w kategorii „Best Commercial Partnership” przyznawaną przez wybitnych specjalistów z dziedziny biznesu i sportu podczas gali UEFA Marketing Awards.  


Prowadzący

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z Z