SPOTKANIE SIŁ SPRZEDAŻY: Budowanie relacji z Klientami

Jeśli chcesz zbudować z Klientem trwałą relację, oprzyj ją na trwałych filarach. Jakich? Dowiesz się tego w trakcie warsztatu.
Porozmawiamy o:
- strategiach współpracy z Klientami,
- etapach budowania relacji z Klientami,
- omówimy case’y pokazujące jakie czynniki budują silną relację z Klientem,
- dowiesz się dlaczego trudne sytuacje z Klientami wzmacniają Wasze więzi, zamiast je osłabiać. Omówimy historie z naszego doświadczenia pokazujące jak trudną sytuację wyprowadzić na prostą.
Jeśli chcesz, żeby Twój Klient był naprawdę otwarty w relacjach z Tobą. Przyjdź na warsztat.
Jeśli chcesz, by sam proponował, że da Ci referencje. Przyjdź na warsztat.
Jeśli chcesz dużo zarabiać na farmingu. Przyjdź na warsztat!


Prowadzący

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z Z