SPOTKANIE SIŁ SPRZEDAŻY: Obiekcje to gry

SKĄD SIĘ BIORĄ OBIEKCJE? Obiekcje to sygnały świadczące o tym, że w rozmowie handlowej Klient ma ważny dla siebie interes i zamierza o niego zadbać. Mogą być wyrazem obawy Klienta przed dokonaniem nietrafionego zakupu.
Powody zgłaszania obiekcji są zazwyczaj dwa. Pierwszy: Klient chce coś ugrać – np. chce taniej kupić dany produkt, uzyskać lepsze warunki współpracy (dostawy, terminy płatności) Drugi: proponowane rozwiązanie nie trafia w potrzeby Klienta – jest to efekt niewystarczającej analizy potrzeb, której dokonał Handlowiec.
Niezależnie od powodów – obiekcje mają swoje źródło w potrzebach Klienta. Aby te potrzeby zaspokoić
w najbardziej dla siebie korzystny sposób, Klienci podejmują gry – zgłaszają stanowiska, które rzadko kiedy warto traktować dosłownie.
Na warsztacie zaprezentujemy jak skutecznie zarządzić obiekcjami Klientów

Prowadzący

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z Z