SPOTKANIE SIŁ SPRZEDAŻY: Prospecting, czyli poszukiwanie złota

Pozyskiwanie Nowych Klientów
Dotarłeś właśnie do jednego z najciekawszych zakamarków sprzedaży – wbrew pozorem niezbyt dobrze zgłębionego – czyli NOWYCH KLIENTÓW lub też NOWYCH MOŻLIWOŚCI Twoich obecnych Kontrahentów.
Badania wykazują istnienie dwóch składników determinujących skuteczne poszukiwania nowych Klientów, a są nimi: NASTAWIENIE i DZIAŁANIE.
Poszukiwanie Klientów może być trudne, kłopotliwe, a czasem i przygnębiające. W tej części powiemy Ci co zrobić, żeby to wyzwanie zakończyło się sukcesem.
PROSPECTING to absolutny początek wszystkiego. Jeśli zakładamy, że firma ma się rozwijać oraz że Ty masz się rozwijać, to każdego dnia należy dbać o to, aby przybywało nowych Klientów lub aby obecni Klienci byli aktywni.
Jeśli wydaje Ci się, że masz portfel Klientów, który wystarcza Tobie i firmie, aby realizować postawione zadania, to prawdopodobnie jesteś w błędzie. Gotowy, a by zgłębić temat? Zapraszamy na warsztat!


 




Prowadzący

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z Z